Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi tərəfindən sərfəli xidmət: Vətəndaşlar daşınmaz əmlak barədə məlumatları elektron üsulla əldə edə bilirlər

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi tərəfindən sərfəli xidmət: Vətəndaşlar daşınmaz əmlak barədə məlumatları elektron üsulla əldə edə bilirlər 30.01.2019 16:25

Bu sərfəli xidmətin sayəsində vətəndaşlar evi və ya ofisi tərk etmədən, sadəcə internet vasitəsilə onlara tələb olunan bütün məlumatları alırlar. Nəticədə bunun üçün ərazi qeydiyyat idarələrinə getmək və ərizə yazmağa ehtiyac qalmır. Əmlak sahibi rahat və çevik şəkildə daşınmaz əmlak barədə dövlət reyestrində qeydiyyata alınmış məlumatlarla tanış olur. Bununla həm vətəndaş məmur münasibətləri minimuma enir həmdə insanların vaxt itkisi aradan qaldırılır.

Bu elektron xidmət təkcə əhali üçün deyil, dövlət qurumları, fiziki və hüquqi şəxslər, banklar və digər daşınmaz əmlak sahibləri üçün də faydalıdır. Belə ki, xidmət əmlakla bağlı əməliyyatlar edən zaman yarana biləcək nöqsanların aradan qaldırılmasına imkan verir. Başqa sözlə bəzən ölkəmizdə əmlakla əməliyyatlar zamanı müxtəlif anlaşılmazlıqlar, alıcı və satıcıların aldadılması halları baş verir. Bəziləri insanların etibarından istifadə edərək başqasına məxsus əmlakı özününkü kimi təqdim edir və ya onun ölçüləri və digər göstəriciləri bərədə düzgün olmayan məlumatlar verirlər. Bu isə əmlakın alıcısı üçün risklər yaradır. “Daşınmaz əmlakla bağlı dövlət reyestrindən məlumatın verilməsi» elektron xidməti isə bütün məsələləri, yerindəcə yoxlamağa imkan verir. Belə ki, alıcı, sadəcə satıcıdan bu xidmətdən istifadə etməsini istəyir və sistemin göstərdiyi məlumatlarla özü də tanış olur.

Adı çəkilən xidmət internet üzərindən həyata keçirilməklə iş adamları üçün xüsusilə əlverişlidir. Belə ki, bu xidmət hətta xaricdə olduqda da əmlak barədə lazımi məlumatı almağa və qarşı tərəfə təqdim etməyə imkan verir. Nəticədə iş adamları bu məsələyə qətiyyən vaxt itirmirlər.

Başqa mühüm amil xidmətdən istifadə etmək üçün «elektron imza»nın tələb olunmamasıdır.

Ümumilikdə xidmət alqı-satqı prosedurlarının sadələşməsinə, daşınmaz əmlak bazarında aktivliyin artmasına, operativliyin təmin edilməsinə şərait yaradır.

Bu xidmətdən istifadə etmək üçün komitənin elektron xidmətlər portalına (e-emdk.gov.az) və ya elektron hökumət portalına daxil olmaq lazımdır. Əmlak sahibi portalda lazımi xidmətə keçid etdikdən sonra iki xana açılır. Bu xanaların hər birində daşınmaz əmlakın reyestr və qeydiyyat nömrəsi daxil edilir. Daha sonra xidmət haqqı olaraq ödəniləcək məbləğ ekranda əks olunacaq. İstifadəçi “Kartın növü” sətrində xüsusi işarə vasitəsilə  ödəniş edəcəyi elektron kartın növünü seçərək “Ödə” düyməsini seçməlidir. Qeyd edilməlidir ki, xidmətin istifadəsi üçün 10 manat dövlət rüsumu nəzərdə tutulub. Rüsumu elektron qaydada ödədikdən sonra ekranda əmlakla bağlı məlumatlar görünür. Bura əmlakın reyestr nömrəsi, qeydiyyat tarixi, ünvanı, torpağın və tikilinin sahəsi, tikilinin mərtəbə və otaq sayı, hüquq sahibi barədə məlumatlar aiddir.

Qeyd edilməlidir ki, elektron xidmətlərin tətbiqində başlıca məqsəd modern və çevik idarəetmənin təmin edilməsi, fəaliyyətin səmərəliliyinin artırılması, şəffaflığının təmin olunması, bürokratiyanın aradan qaldırılması, vətəndaş məmnunluğunun yüksəldilməsi, xidmətlərə əlçatanlığın artırılmasıdır. Eyni zamanda xidmətlərin optimallaşdırılması, prosedurlarının sadələşdirilməsi, məlumatların axtarılmasına və əldə edilməsinə sərf olunan vaxtın maksimum azaldılması da əsas vəzifələrdəndir.